Πολιτική Επιστροφών/Αλλαγών
Σε περίπτωση που για κάποιον από τους παρακάτω λόγους επιθυμείτε να επιστρέψετε ή αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά για την επιστροφή ή αλλαγή στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης.
Λόγοι Επιστροφών/Αλλαγών
Οι λόγοι επιστροφής παραγγελίας ή μέρος αυτής μπορεί να είναι οι εξής:
- Πώληση λανθασμένων προϊόντων ή κακής ποιότητας ή ελαττωματικά (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) με υπαιτιότητα της εταιρίας μας . Στην περίπτωση αυτή χρεωνόμαστε εμείς τα μεταφορικά επιστροφής με την εταιρία ACS και σας αλλάζουμε τα προϊόντα με καινούργια ή επιστρέφουμε τα χρήματα του καθαρού ποσού της παραγγελίας πίσω, μέσω τραπεζικής κατάθεσης εντός 10 ημερών.
- Επιθυμία αλλαγής μεγέθους (size) προϊόντος ή επιθυμία αντικατάστασης με νέο κωδικό. Στην περίπτωση αυτή χρεωνόμαστε εμείς τα μεταφορικά επιστροφής με την εταιρία ACS και σας αλλάζουμε τα προϊόντα με καινούργια.
- Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την εταιρεία μας στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης. Στην περίπτωση αυτή χρεώνεστε εσείς τα μεταφορικά επιστροφής με όποια εταιρεία μεταφοράς επιθυμείτε και σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας πίσω μέσω τραπεζικής κατάθεσης εντός 10 ημερών.
Προϋποθέσεις Επιστροφών/Αλλαγών
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο μέσω τραπεζικής κατάθεσης από την εταιρεία μας προς εσάς στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στο παραπάνω έντυπο επιστροφών.